Hemma hos Alex

067

086

072

073

Jag bor med min familj i ett litet hus. Från början var det en stuga som nu är utbyggd åt olika håll och kanter. Huset är egentligen för litet för oss men det har sin charm också.. Vi drömmer om ett större boende någon gång men så länge får man göra  det bästa av det vi har!

Som hos så många andra så samsas Ikea grejer med gamla möbler och några (få) designklassiker.

Stilen har varierat och är ständigt under förändring. Jag älskar att inspireras av inredningsmagasin och  bloggar (och jag shoppar nog lite för mycket och för ofta..)

Även om jag gärna inspireras av andra vill jag ha ett hem som känns personligt!

2 thoughts on “Hemma hos Alex

    • Hej Jenny!
      Va glad jag blir och kul att du hittat till oss:)
      Bordet är ett auktionsfynd som i början var avlutat och nu blivit svart.
      Tror jag betalade 300 kronor för det!
      Bra va?
      Ha en trevlig kväll!
      /A

Kommentera

