Cocosnöt

Det blev en kylig eftermiddag med vackert väder och nu är det rejält med minusgrader här. Det sägs att helgen ska bli ännu kallare så vi får väl se om det blir någon skidåkning. Det bästa vore förstås att efter skidåkning eller någon annan uteaktivitet få krypa ner i badet och värma sig lite. Så lämpligt att jag häromdagen gjorde ännu ett fynd (om ni inte redan vet det om mig så är jag självutnämnd expert på att handla på rea, blink blink )

Bild

Denna duschcreme/badskum kommer från Kicks och jag betalade 32 kr tror jag.

Ha en riktigt skön helg!

/ C

Kommentera

