Ledig måndag

Jag och sonen har ledigt idag. Själv har spenderat några timmar hos frisören. (Sonen  slapp det, han hängde med farmor och farfar istället.) Väldigt välbehövligt och det var som vanligt alldeles för länge sedan sist. Jag är av den typen som nästan aldrig blir nöjd när jag varit och ”klippt mig”. Men jag tror minsann att jag har brutit den trenden. Idag blev jag nöjd, och det känns skönt att säga det! Jag går till Petra på Vax, hon är bra!

Bild

Nu gör vi precis vad vi vill i eftermiddag och titta vad posten levererade idag. Ett sprillans nytt inredningsmagasin till mig. Vi hittade också en strut med Årechoklad som var en oöppnad julklapp. Det känns som jag har haft sämre måndagar.

PS. Glöm inte Idrottsgalan på SVT1 ikväll kl. 20.00. Årets bästa tycker jag!

/C

2 thoughts on “Ledig måndag

Kommentera

