Barnrum

Jag tycker att barnrum är bland de roligaste att inreda! Kanske för att man kan ta ut svängarna lite där. Fastän vi inte ens har ett rum åt kommande bebis så håller jag redan på att planera, fundera och inreda i tanken! Tänker mig grått som bas och lite gulddetaljer, mörkt trä och kanske mintgrön som accentfärg…Den här lampan är redan inhandlad, från en av mina favorit webbutiker , Mokkasin.  Dom har så mycket fint för barnrummet!

lampa

Här är lite mer inspiration och några saker jag skulle kunna tänka mig i barnrummet!
Men först ska ju bebisen komma och sen ska vi fixa ett rum.. Men drömma kan man ju alltid göra!

(Bilderna är hämtade från lite olika sidor på nätet, bland annat pinterest)


/A

4 thoughts on “Barnrum

  1. Det låter som att det blir ett väldigt fint barnrum så småningom. Du har verkligen en fin känsla och god smak finaste Alex. kram !

    • ..Och kanske lite för dyr för mitt eget bästa😉
      Men tack snälla!
      Håller med dig, bättre spara till något man verkligen vill ha..
      Synd bara att jag är rätt så dålig på att spara.
      Well. Alla har vi våra laster😃
      Kram kram!
      /A

Kommentera

