Kökshyllor

I vårt lilla kök har vi öppna kökshyllor på en vägg  men eftersom vi har så litet så har vi överskåp på de andra väggarna. Om jag hade ett stort kök skulle jag inte ha några överskåp alls.. Jag tycker det är snyggare, luftigare och mindre kompakt med de öppna hyllorna. Sen tycker jag det är kul att kunna flytta om och ändra i hyllorna också. Det kanske inte är superpraktiskt. Det blir lätt dammigt men då får man försöka städa oftare..

Just nu ser det ut så här i mina hyllor:Bild

Bild

Bild

Bild

/A

3 thoughts on “Kökshyllor

Kommentera

