Fårskinn

Det finns ju några här sedan tidigare men frågan är, kan man få för många? Jag tror inte det. Jag tycker dom är väldigt användbara och skyddar våra soffor från smuts. Att dom är mjuka och goa är ju naturligtvis härligt plus att dom är otroligt vackra att se på.

Det blev ett litet impulsköp för mig igår när familjen var på stan en sväng. Gick in på butiken U.N interiör och hittade detta stooora fårskinn. Till bra pris och det går dessutom att tvätta i maskin på 30 grader. Passar oss med hundar och barn väldigt väldigt bra.

blogg 018

blogg 025

/C

5 thoughts on “Fårskinn

  1. Håller verkligen med. Kan man aldrig få för många av 😉 Själv har jag ett jättestort grått på golvet i ett rum, normalstora på golvet i sovrummet och ett i rumssoffan.. 🙂
    Jag har handlat ”lokalt” från fåruppfödare här i Ulricehamnstrakten och ala gr att tvätt i 30 grader. Jag gillar kudden du lagt på golvet. Var kommer den ifrån ?
    //Anita

    • Ja det roligaste är ju helt klart att köpa ”lokalt”. Det var inte det här tyvärr, men nästa kanske 🙂
      Kudden är ett reafynd från Hemtex som jag köpte för kanske två år sedan.
      Mvh
      /C

  2. Älskar fårskinn! Både dekorativa och väldigt mysiga! Vilken inspirerande blogg tjejer ! Jag kommer att följa Er 🙂

  3. Pingback: Lurvigt fårskinn | alexochcarin

Kommentera

