Mintgrönt barnrum

Idag tänkte jag visa lite mer bilder från min dotters rum. Som jag skrev tidigare så tycker jag verkligen att det är roligt att inreda barnrum. Vi har ju ett rätt så färglöst hem annars men i N´s rum är de lite mer färg!
Vi hade turen att komma över ett gammalt skåp som visade sig ha en fin mintgrön färg under lager av annan färg. Det skåpet har fått sätta färg i hennes rum.
Hon har en fondvägg från Pip studio, de andra väggarna är vita.

Bild

Alfabetaffisch i fina pastellfärger, finns att köpa  här.

Bild

Bild

Detaljer av skåpet.
Bild

Detaljer av skåpet.
Bild

Om ni undrar över något så hör gärna av er!
Ha en fin start på veckan!
Kram /A

5 thoughts on “Mintgrönt barnrum

  1. Åh vilken mysig blogg, inspirerande! Håller på att renovera en bostadsrätt och behöver verkligen lite tips och spark för att få det färdigt så nu kommer jag följa er! 🙂

Kommentera

