Nicolas Vahé

Jag är inte ensam om att gilla Nicolas Vahé. Han har en massa spännande produkter i sitt sortiment. Allt i från honung, grönsaksoppor, olivoljor, kryddor till köksredskap och viner. Nu har jag inte prövat så många av produkterna men jag skulle hemskt gärna vilja- Inte minst för att de är så snygga! Det är ju dessutom perfekta ”gåbortpresenter”!

I julklapp fick jag en citronolivolja av min mamma, jag använder den varje dag till salladen!Bild

Jag har också köpt några köksredskap. Bild

Bild

Det går att beställa vissa delar av sortimentet här eller här! Jag funderar på att beställa den  här snygga tapasbrädan.

Bild

Fin onsdag till er. Nu ska jag åka och handla lite god helgmat!

/A

2 thoughts on “Nicolas Vahé

  1. Så enkel och fin, ja inspirerande blogg ni har fixat 👏👏👏 kikar inte lite nu och då 🙂
    Alex, så fint N’s rum är! Karin va fint du har!
    Stor stor kram

    • Tack Anncha!
      Roligt att höra att du kikar in till oss. Kom gärna med förslag på vad du vill se/läsa mer om!
      Vi är tacksamma för alla råd och tips!
      Hoppas ni mår bra!

      Kram från Alex.
      Ps. Carin hälsar nog och tackar hon oxå! Ds

Kommentera

