Le Creuset

Det blir en liten wishlist från mig denna gång. Jag har snöat in på detta redskapskrus från Le Creuset och tycker att det är så snyggt. Jag har sedan tidigare deras minigrytor i vitt och dom brukar jag göra potatisgratäng i, även fast det alltid svämmar över lite…men det beror nog snarare på kocken än på grytan..

Frågan är nu bara, svart eller creme?

https://i1.wp.com/i181.twenga.com/hem-och-dekoration/redskapskruka/le-creuset-redskapskrus-15-tp_4603047187694454698.jpg

Bilder lånade från royaldesign.se

Nu kör vi en slapp kväll i soffan efter massor av skidåkning i två dagar.

/C

7 thoughts on “Le Creuset

  1. Åh, svårt val… gillar båda två och har ingen aning om hur ditt kök ser ut så jag tror du löser det där bäst själv!;) kram

  2. Jag gillar den crèmefärgade, den har vi i vårt kök. Men den svarta är också snygg, passar säkert perfekt i ert kök. Dessutom till kampanjpris på Royal D. Kram

Kommentera

