Sovrum

Först och främst. Vilken helg vi haft! Helt underbart väder! Hoppas att ni njutit av solen, det har vi gjort!

Ett rum som vi tillbringar rätt mycket tid i är ju sovrummet. Jag vill att ett sovrum ska kännas mysigt, svalt, och vilsamt. Vi har ett rätt så stort och ljust sovrum. Jag tycker dock inte rummet känns så mysigt. Jag har liksom inte fått till det.
020
I flera av mina favoritbloggar har det på senaste tiden bjudits på superfin inspiration på olika sovrum. Det gör ju att man själv blir sugen på att göra om men jag tror de får vänta ett tag, vi funderar nämligen på att dela av vårt sovrum till sommaren. Lilla bebisen måste ju få ett eget rum. Tills dess inspireras jag och drömmer om dessa fina bilder!
sovrum1
Tyvärr har jag glömt vart jag hittade den här fina bilden ovan.
Bild
bild från Alvhem mäkleri
,Bild.
heltenkelt sovrum
Bilder från Anna-Malin med den fantastiska bloggen Helt enkelt.

Visst blir man inspirerad och lite sömnig…
Mysig söndagkväll på er!
/A

3 thoughts on “Sovrum

  1. Känner igen mig! Hade vita väggar i sovrummet i vår förra lägenhet och kände inte alls den där vilsamma känslan som jag ville åt. Nu har vi ljust gråa väggar istället…känns 100ggr bättre! 🙂 Fram med rollern!
    //Maja

  2. Ja de är supersnyggt med gråa väggar. Med de är de där med nyansen oxå.
    Inte de lättaste. Har du någon bild från ditt sovrum på er blogg?
    Alltid trevligt med mer inspiration!
    Hoppas helgen varit bra!
    /Alex

  3. Finfina sovrum!

    Visst är lyktan från Indiska. Det var dock ganska längesen vi köpte den, så jag vet inte om den finns kvar..

    Ha en fin dag! Kram

Kommentera

