Kökspics

I vårt kök står denna serveringsvagn som jag hittade på loppis för något år sedan. 80 kr betalade jag om jag inte minns fel. Den var då lysande orange och fin i sig. Men jag kände inte för den färgen (otippat), så den fick bli vit istället.

blogg 007

Det är roligt att kunna byta lite och det gör jag ofta. Och då pratar jag alltså om vad som står på vagnen och hyllan. Idag ser det ut så här.

blogg 009

Om några timmar börjar mitt sista arbetspass för denna vecka. Så man kan ju säga att vi har helg nu då. Igen! Den här veckan har verkligen flugit fram.

Tack för att ni tittar in!

/C

2 thoughts on “Kökspics

Kommentera

