Its a boy!

Det är inte varje dag man vaknar upp av ett sms från en kär vän som fotat lokalblaskan där jag och min kollegor fått dagens ros. När jag tänker efter har det nog aldrig hänt. Sånt värmer i minusgraderna som vi har här.

blogg 025

Efter en god långfrukost plingar det till igen i luren. Den här gången från Alex. Och vet ni, hon och hennes J blev föräldrar för andra gången i natt, och den här gången till en pojke. Hon hälsar att dom mår fint. Grattis så mycket!

Vilken start på dagen va?

blogg 027

Som ni ser har jag en hund som gärna vill ”modella” och alltid ska vara med. På allt. Det får han gärna vara och det är också väldigt typiskt rasen. Tavlorna på väggen har hängt med ett tag men jag tycker ändå att Terese Sennerholt sticker ut från mängden och enligt mig var hon också ”först” i sin kategori ! Den högra tavlan köpte jag på Byhuset som är ett underbart sommarcafe/Butik och galleri här i närheten när dom visade hennes konst för några somrar sedan. Dessutom ska jag försöka leva upp till den vänstra tavlan idag. Hur svårt kan det va?…

Nu kör vi lördag!

/C

 

One thought on “Its a boy!

  1. Grattis till lill-prinsen fina A och J.
    Carin, vad stilig Albin är 🙂 och vad roligt
    med dagens ros. Den är ni värd.
    Kram Jen

Kommentera

