Drömresa och alla hjärtans dag tips!

Jag älskar verkligen Jämtland och Östersund. Jag har faktiskt svårt att tänka mig ett bättre ställe att bo på. Gillar man som mig vinter och friluftsliv är det en drömplats!
Ibland kan jag dock ångra att jag inte rest och sett mer av världen(som min vän Emma..).
Ett av mina drömresemål är Canada.
Just nu befinnner sig min och Carins vän och kollega Malin på en två månader lång skidresa i Kicking horse, Canada.
Hon skickade lite bilder häromdagen.
Titta och njut!

BildBild
Bild
Man blir inte ett dugg avis, helt underbara bilder va?
Vad har ni för drömresemål?

Nu till något helt annat. Fick ett mail från Country dreams imorse. Dom har rea, 50% på vissa utvalda Triwa klockor.
Jag har själv den här:

Bild
Efter rabatten kostar den 695 sek, kanske något att önska sig eller unna sig själv, i dag på alla hjärtans dag!
Hoppas ni får en fin dag med massor av kärlek!
hjärta
/
A

4 thoughts on “Drömresa och alla hjärtans dag tips!

  1. Vilka underbara bilder. Tyvärr kommer nog inte min skidåkning se ut så där just nu, men en 4- och 7-åring i backen. Men snart så!!! Pudersnö. Orörd. Längtar!!!

Kommentera

