Bad o värme

Igår var det ju alla hjärtans dag. Vi tog igen det idag och det blev en middag på stan efter jobbet. Men innan det hann jag förbi en kär vän på hennes jobb. Där fyndade jag (igen) och den den här gången blev det två krokar till vårt badrum på övervåningen.

blogg 015

Butiken håller på att bygga om och det finns massor av varor till 40 % rabatt. Det får bli dagens tips till er som behöver badrumsprylar. Min vän Malin passade på att visa mig runt i den blivande nya butiken och jag fick se massor av snygga kakelplattor i alla storlekar. Oturligt nog hade jag inte kameran med mig. Tveka inte att ta hjälp av Malin om ni bygger badrum, hon är ett riktigt proffs!

Nu gäller bara att klura ut var jag ska placera krokarna…

blogg 021

Jag hade ju hoppats på att få träffa Alex och hennes nya utökade familj i helgen, men jag har åkt på en förkylning som konstigt nog bara sitter i halsen. Jag låter ungefär som ”hoa hoa” på rösten. Så vi sparar nog några dagar med att ses.

Trevlig helg!

/C

One thought on “Bad o värme

  1. Det var såå roligt att Du kom förbi 🙂 Det ska bli ännu roligare att få visa dig vår nya fina butik, jag beställde hem material till badrumsmiljöerna idag 🙂 Nu börjar den nya butiken ta form..
    Sköt om Dig fina vän så hörs vi snart igen!
    Kram//M

Kommentera

