Newbie

Jag upptäckte att O behövde lite nya kläder, det är inte så skoj att bara ärva syrrans kläder. Så vi åkte till Kappahl och köpte lite nytt åt honom. Gillar serien Newbie.
Fina och enkla kläder till ett bra pris!
Jag tycker faktiskt att Kappahl, Lindex och Hm´s barnkläder är bra! Jag har dock lite svårt för en massa figurer på barnkläderna, och ibland blir de lite väl mycket sånt.

026

Ja, det blir nog lite ”bebistema” framöver. Händer inte så mycket annat just nu. Vi myser, försöker vila, promenerar och myser lite mer.
Men jag bjuder på ännu ett ”reatips”.
HM har 25% på valfri vara med koden 0505 till imorgon den 17/2. Jag tror jag (äntligen)ska slå till på den här filten!
hmfilten

Hoppas ni får en fin lördagskväll!
/A

2 thoughts on “Newbie

  1. Ni verkar ha det riktigt gott tillsammans. Gillar/gillade Newbie vi med, när de storlekarna var aktuella för våra smågrabbar. Lite trist bara att tjejkollektionen är så mycket större än killkollektionen. Mer fint till gossarna tack! Kram ❤

    • Ja men är det inte alltid så?! Finns alltid mer till tjejerna. Konstigt!!
      Jo vi har de bra men hade glömt hur jobbigt det är med den bristande sömnen. Blir nog en tiiiiidig kväll för mig.
      Hoppas ni mår bra, snart inflytt va?!
      Så spännande!
      Kram💓
      /A

Kommentera

