Blöt hund

La Brukets produkter ser vi överallt, men jag har inte provat någon av dom förrän nu. När jag fick se att hundschampo ingår i deras sortiment var jag helt enkelt tvungen att testa. Sagt och gjort. Jag beställde från Länna möbler som har gratis frakt. Gillar! Med Tea-tree, lime och mynta känns det mycket lovande!

blogg 004

Vorstehen Ares var först ut. Han var väl inte lika entusiastisk som jag över att prova, men nu är han både ren och luktar gott! Dessutom fick båda vovvarna sina klor klippta och nu är hundspa´t (finns det ordet?) stängt för denna gång.

blogg 009

Det känns som att det är vad jag kommer att åstadkomma denna söndag, jag är rätt risig av förkylningen.

Tack o lov för Pops, Pilla o vinterstudion. Nu kryper jag tillbaka upp i soffan. Önskar mig isglass om ”någon” känner sig manad.

/C

5 thoughts on “Blöt hund

  1. Blev inspirerad och klickade hem en flaska tillsammans med lite gardiner. Har också två kunder som gärna beställer tid i ditt spa:) Affärsidé? Kram och krya på dej

  2. Blev sugen att testa det där schampot 🙂 Jag säger som tidigare inlägg här, Jag tar dogen under armen och kommer 😉 kram

    • Ja det är ju helt klart en av fördelarna med våra dogs att man faktiskt KAN bära dom under armen. 🙂
      Klart du ska prova, flaskan är stoor och med tanke på hur ofta (sällan) man faktiskt badar dom kommer den att räcka länge. Kram

Kommentera

