En väldigt fin present!

Jag fick en present av J. En väldigt fin och efterlängtad sådan.

Bild

Bild

Jag hade önskat mig en fin mysdress nu när man ska skrota omkring här hemma (går annars mest omkring i underställ). Jag valde mellan en Peak Performance dress och den här från Lexington. Det verkade länge som att båda var slut överallt. När jag till slut hittade både tröja och byxor i min storlek på en nätbutik i Finland, Seven Roses så slog jag till(eller J slog till).  Det var verkligen snabb och bra service från butiken sida, Tack!

Dressen är superskön, så den kommer jag nog att bo i.
Tack snälla J!
/A

4 thoughts on “En väldigt fin present!

  1. Den är jättefin och du kommer säkert att ”bo in den” ganska omgående misstänker jag, och J kommer ju att vila ögonen på en väldressad hemmasambo också 😉
    Sköt om varandra !
    Kramar / Anita

    • Ja den är både snygg OCH skön.
      Dessutom Lite roligare ( och sexigare) än slitna underställ😊
      Så de kan man ju kalla en win-win deal!
      Eller hur?
      Kram och tack för dina besök här hos oss på bloggen.
      /A

Kommentera

