Fredagsmums

Har inte den här veckan varit längre än vanligt? Det känns så tycker jag. Men idag har jag verkligen haft en bra dag och nu är det helg. Äntligen! Inledde morgonen med gymmet och träning. Känns extra härligt när man varit krasslig och haft uppehåll i några dagar. Jag kände mig stark!

Efter jobbet åkte vi förbi mitt favoritbageri här i stan, Frejas. Mums så mycket gott det finns där. Jag bakar mycket bröd hemma men lyxar då och då genom att köpa färdigt där. Bakeriet  har öppet torsdag, fredag och lördag varje vecka. Idag blev det ett havrebröd. Det blir helt klart en ostsmörgås innan middagen.

blogg 007

Nu hoppas jag att helgen bjuder på vackert väder och skidåkning.

/C

One thought on “Fredagsmums

Kommentera

