Wishlist mars

Nu går jag kanske händelserna lite i förväg, men det är ju snart mars. Några dagar bort bara. Och det märks. Här har vi plusgrader och takdropp. I morse tog jag en långpromenad med min kära vän J. Nästan en mil blev det, och det var välbehövligt. Annars är det alldeles för mycket sjukstuga över svarta funkishuset just nu. Feber och influensa på den stora och magsjuka på den lilla. Stackars.

Här kommer iallafall min wishlist för mars. Jag är också inne på det här med sovrummet och försöka ”få till det” som Alex också skrev om för några veckor sedan. Vi behöver verkligen bra och snygg belysning och jag önskar mig verkligen dom här godbitarna från Bestlite.

bestliteliten

bestlitesvart

bestlitevit1

Om det någonsin blir dom här så blir det dom vita. Men modellen är jag inte riktigt klar med ännu. Bilderna har jag lånat från Länna möbler som har kampanjpris på dessa just nu.

Ett annat shoppingtips från mig får bli Inreda.com. Dom har 20% på alla lagervaror och 20 kr i frakt fram till 26/2. Själv beställde jag en matta till badrummet från Tine K.

Nu känner jag mig verkligen redo att byta vecka, men först blir det en lugn söndagskväll med mitt och sonens favoritprogram, Ponnyakuten. Eller mest mitt om jag ska vara helt uppriktig.

Kram

/C

2 thoughts on “Wishlist mars

Kommentera

