Mera bad åt folket!

Kroken är äntligen uppe. Iallafall en av dom. Den andra får vila lite tills vi hittar den rätta platsen.

blogg 009

Mattan från Tine K är också på plats och vad tycks? Jag tycker den gör sig bra där och den mjukar upp det annars rätt så kalla och hårda stilen i badrummet.

blogg 017

Dock så ”smular” den lite har jag märkt. Så jag får nog köra några varv med damsugaren över den och se om det hjälper.

blogg 012

blogg 023

Nu är vi äntligen friska, allihopa! Vi tvättar händerna som aldrig förr och håller tummarna att bacillerna håller sig undan ett bra tag framöver.

Och vet ni? Ikväll ska jag äntligen få träffa Alex och lilla O. Åh vad jag har längtat efter det. Det känns som en evighet sen vi sågs och det känns häftigt att få se ett helt nytt liv. En helt ny människa. Fantastiskt!

/C

One thought on “Mera bad åt folket!

Kommentera

