Pyssel

Min mamma är fortfarande kvar hos oss och det är jag enormt tacksam för. Nu är golven skurade, lådorna städade, toaletten skrubbad, blommorna har fått ny jord, frysen är fylld och mamma har tagit O några timmar på nätterna, härligt! Dessutom tycker N att det är superskoj att leka med ”momma”. Jag hade hoppas på att få lite tid att åka skidor men tyvärr är jag inte riktigt frisk än. Jag har fått roa mig med andra saker som det här lilla pysslet. Jag beställde den för en tid sedan men har liksom aldrig tagit mig för att pyssla ihop den. Jag tyckte bruksanvisningen såg lite krånglig ut.
018
Och det tog lite tid..Bild
Men nu så!
Bild

Jag gillar den! Vet inte riktigt vart den ska vara ännu men de visar sig.

/A

4 thoughts on “Pyssel

    • Tack Maria!
      Ja, nu vill jag att vi alla ska bli friska och krya så att man kan njuta av våren!
      Hoppas att ni mår bra och att Axel hade ett skönt sportlov!
      Hälsa!

      Kram från alla oss!
      /A

Kommentera

