Vitaminkick

Det där med våren kom av sig. I allafall här där vi bor. Det har vräkt ner snö i några dagar nästan oavbrutet, och jag tror nästan att vi har mer snö nu än vi haft på hela vintern. Jag och sonen tog en sparktur nu på morgonen med hundarna och det gick lätt! Härligt!

Nu är det dags för lite mellis innan vi sticker iväg till arbete och förskolan. Jag plockade fram juicepressen som är en present från min mamma. Den har hängt med i minst ett decennium, och fungerar lika bra nu som då. Och det gäller ju att passa på nu när apelsinerna är så goda. Och billiga. 5 kr kilot betalade jag på affären häromdagen.

blogg 014

blogg 016

blogg 018

Önskar dig en fin dag!

/C

Kommentera

