F*** CANCER

Jag har sett det här armbandet lite överallt på sistone, bla hos den här coola tjejen.
Jag tycker att armbandet är supersnyggt dessutom går pengarna till en bra sak.

Ung cancer är en ideell organisation som jobbar för att skapa bättre förutsättningar för unga som drabbats av cancer.
Du kan köpa armbandet och andra saker på Ung Cancers hemsida. Pengarna går oavkortat till deras verksamhet.
Armbandet kostar 100 kronor. Jag köpte två armband!

Bild

Bild

Nästan alla har någon när eller kär som drabbats av denna folksjukdom.
Ni som känner mig vet att jag och min familj har vår historia…
Jag säger bara Fuck Cancer!
/A

5 thoughts on “F*** CANCER

  1. Har oxå sett armbandet men inte vetat vart man kunnat köpa det. Riktigt fint faktiskt! Ska nog gå in o köpa ett oxå. 🙂 Vi har ju båda en tråkig historia bakom oss.. KRAM/Linda

    • Helt rätt! Klart du ska köpa ett eller två😃

      Jo, vi vet ju hur grymt det kan vara med cancer.. Tänk om de funnit med oss idag…ibland kommer Saknaden verkligen över en..

      Stor kram till dig Linda!
      Kram /A

  2. Åh,en sån hjärtansgod sak det kan man inte annat än gilla<3 Dessutom är de ju fina också! Kram mamma

Kommentera

