Runes Ramar

Kommer ni ihåg att jag var på jakt efter något nytt till väggarna? Nu har jag i vart fall köpt två nya posters.
Jag ramade in den ena(som inte hade standardmått) på ett ställe som heter Runes Ramar, det ligger i Fåker utanför Östersund. Rune är en trevlig man och han har betydligt bättre priser än alla ställen i stan som jag kollade med.
Snyggt blev det också! Så det är mitt tips om ni ska rama in något och bor häromkring. Runes Ramar.
Bild

006

Vi har haft de lite jobbigt här hemma några dagar. Sjuk storasyster och grinig lillebror. Vi är lite trötta och har verkligen inte hunnit allt vi skulle i helgen men sånt är livet. Det blir sällan som man tänkt sig. Solen skiner ju och det går mot vår. Jag försöker fokusera på det. Dessutom händer det något spännande i vårt lilla hus på måndag. Jag återkommer mer om det.

Hoppas ni är friska och har en fin helg!

Kram/A

3 thoughts on “Runes Ramar

Kommentera

