Bra budget!

Det måste inte var dyrt för att vara snyggt! Själv hinner jag nästan aldrig in till ”stan” utan mycket av min shopping sker via nätet och det är ju fantastiskt på många sätt. Men ibland gör jag ju såklart även fynd ”live”. Och fynden kan dyka upp på de mest oväntade ställen. Häromveckan hittade jag denna vackra hortensia på en liten Ica butik där jag ibland hämtar ut paket, host host. 69 riksdaler!

Det är min första hortensia och jag är mycket nöjd med att den fortfarande är vid liv och lika vacker. Kom ihåg att vattna bara, helst varje dag har jag märkt.

blogg 049

På stadens Ica maxi köpte jag för ett tag sedan denna fina filt som är hur mysig som helst. Runt tvåhundringen gick den på. Fynd, eller hur?!

blogg 029

(Jag har ju inte tänkt att skriva så mycket om hundarna i bloggen. Men om det är någon av er som läser som förstår vad jag menar så kommer här bara liite skryt från helgen. Albin HP, BIR och BIG 2:a. Jippie!)

Kram

/C

One thought on “Bra budget!

  1. Ica maxi kan ha riktigt fina grejer! Lätt att glömma trots att man är där ofta:) filten såg riktigt mysig ut

Kommentera

