Fina dagar

Wow vilka fina dagar vi har nu, helt Underbart väder!
Kommer ni ihåg att vi var på jakt efter en Chariot dubbelvagn? Tack vare en uppmärksam kär vän fick vi tag i en begagnad i bra skick(Tack M). Igår tog vi första fjällturen med båda barnen i den.
Det finns nog inget i livet som går upp mot fjällturer i värmande vårsol!

20130324-073635.jpg

Men visst finns det även materiella ting som jag drömmer om. Jag tänkte faktisk köra en vårig wishlist snart. Fast idag njuter vi av vårsolen. Hoppas ni också gör det!
/A

6 thoughts on “Fina dagar

  1. Men ååå det ser heeelt fantastiskt ut!!!! Själv bor jag i Småland o här är det soligt men ”snålblåst”, inte lika trevligt!
    Får passa på att tacka för en trevlig blogg som jag alldeles nyligen upptäckt! Ni har verkligen lyckats! En härlig mix av vardag, inredning o shoppingtips!!
    Kram Cornelia

  2. Ja, visst är det en härlig tid nu! Jag var i Ullådalen i helgen och myste… Var åker ni när ni ska gå på tur? Kram Mimmi

    • Ja det är verkligen den bästa årstiden nu! Vi brukar försöka att variera oss. När man drar pulkan är det dock bra om det inte är för brant utan att man kommer upp på fjället direkt. Ullådalen är en ju en riktig favorit! I helgen åkte vi en tur från Storhogna. Jag gillar när man kan åka till en våffelstuga eller liknande. I Vemdalen finns både jaktstugan och samevistet. Om du inte har prövat dem så gör det! Vita renen är också ett fint ställe att skida till, men då är det rätt brant uppför från Edsåsdalen. Storulvån är ju fantastiskt med sina vyer och olika möjligheter! Å, de finns så många fina ställen😃 Vilken är din favorit? Kram /A

      Skickat från min iPhone

Kommentera

