Våffeldagen

Det var sonen som gjorde mig uppmärksam på att det faktiskt var våffeldagen idag. Själv hade jag planerat en helt annan middag, men den kan utan problem få vänta en dag. Tänk att något så enkelt kan vara så underbart gott. Här serverar vi våfflan med ekologisk grädde från Sverige (tydligen ingen självklarhet 2013) och hallon direkt från frysen…

Mums!

015

Ikväll blir det hundträning för min del, det gäller ju att smida medan järnet är varmt eller hur var det?

Sen blir det hårdkörning på jobbet i några dagar till innan vi tar påsklov! Å vad jag längtar.

För övrigt måste vi passa på att tacka för alla glada hejarop om bloggen. Vi blir självklart superglada att ni läser och att fler och fler hittar hit. Toppen!

Kram

/C

2 thoughts on “Våffeldagen

  1. Mums! Det hade jag faktiskt oxå missat.
    Härligt med ledighet och fjällen till påsk! Själv åker jag hem med barnen till mor och far.
    Förresten, När får vi se din kitshiga tupp?😃
    Kram
    /Alex

Kommentera

