I påskägget..

Visst var Carins tupp stilig? Har ni också påskpyntat?
Jag tog fram förra årets dagispynt igår (och ett tomt ägg från Åre choklad). Jag tycker man blir glad av barnens färgsprakande pynt. Jag har även köpt en påsklilja. Mer än så blir det inte.

Bild

När vi var små fick jag och mina syskon jämt leta påskägg på skärtorsdagen. Jag tycker om traditioner och kommer att överföra den traditionen till mina barn. Sedan behöver det ju inte bara vara godis i påskäggen.

Detta är vad som skulle finnas i mitt påskägg om jag fick önska…


Ja det är snart dags att byta skidorna mot joggingskorna och ett bra sätt att komma igång är att unna sig lite nya träningskläder, allt i mitt påskägg kommer från Nike.

Ett annat bra sätt att komma igång är att få lite träningshjälp. Min duktiga vän och kollega Maria håller på att starta sitt egna företag, Träna med glädje. Hon är bland annat utbildad löpcoach. Här hittar ni henne om ni också behöver hjälp att komma igång!

Hoppas solen skiner på er!
/A

One thought on “I påskägget..

Kommentera

