I Expressens bilaga, Leva och Bo.

Kommer ni ihåg att jag för några veckor sedan skrev att något spännande skulle hända i vårt hus?

Det var nämligen så att vi fick besök av två mycket trevliga och duktiga tjejer, Anna Truelsen och Carina Olander. De piffade, stylade och fotade hemma hos oss en hel förmiddag. Det var så kul att se hur dom jobbade och hur fina bilderna blev! Det är verkligen detaljerna som gör det.

Vi har inte riktigt vetat när reportaget ska publiceras men till helgen i Expressens bilaga, Leva och Bo kan ni se resultatet av deras besök. Spännande och lite nervöst. Jag har inte berättat det för så många men nu vet ni.

Bild

Jag fick ett mms av min mamma, hon hade köpt helgens Leva och Bo och i den fanns den här bilden.

Nu drar jag till fjällen några dagar.
Vi hörs!
/A

10 thoughts on “I Expressens bilaga, Leva och Bo.

Kommentera

