Pink love

Idag hittade jag dessa rengöringsprodukter från Neutrogena när jag var på mataffären. Det är en ansiktstvätt och en scrub till mycket bra pris. Scruben har jag använt tidigare fast med en annan doft och den är väldigt bra tycker jag. Jag har ju ingen problemhud och just därför slarvar jag kanske lite ibland med att sköta om huden. Slut på det nu då!

007

Jag tänkte också passa på att tipsa om en parfym som jag fick av mamma i julklapp. Eller jag fick denna fina presentask som även innehåller en duschcreme och hudcreme med samma doft. Den heter ”la vie est belle” och kommer från Lancome. ”La vie est belle” betyder ungefär livet är vackert! Värt att tänka på ibland. Jag har fått mycket beröm för parfymen och sånt är ju roligt! Till och med personer som jag inte känner på jobbet har stoppat mig jag passerat och undrat vad jag har för parfym. Galet men sant.

018

Att parfymflaskan har en liten rosett runt korken är en sån detalj som gör att jag att jag gillar den liiite extra.

013

Trevlig kväll, nu blir det invigning av Neutrogenan.

/C

One thought on “Pink love

  1. Hoppsan. Nu märkte jag att det inte alls var någon scrub jag hade köpt utan ännu en ansiktstvätt. Denna var av typen crème wash. Så kan det gå när man har bråttom 😉
    Det finns dock en scrub i samma serie.
    Kram
    /C

Kommentera

