Prickar och flugor

Vilken fin dag det varit. Hoppas ni haft det härligt!

Vi håller ju på att fixa i ordning en groventré (jag har skrivit om de förut här och här) Det behövs verkligen för alla blöta kläder och skor! För trots sol och värme så används fortfarande ”galonisarna” flitigt på vår lilla fröken härhemma. Ibland blir det två eller tre ombyten per dag (det är ju Så skoj att hoppa i pölarna). Men vi är inte klara ännu. Allt går liksom i snigelfart med två små.

Jag var ett tag inne på att köpa The Dots från Muuto som klädhängare till entrén, men jag kan erkänna att dem kanske är mer snygga än praktiska. Så Istället blev det Ikeas klädhängare ”Tjusig”. Men efter att ha sett The Dots hos Anna-Malin kunde jag inte motstå dem längre. Så nu har vi tre ”prickar” som väntar på att få en lämplig plats i groventrén. Jag lovar att visa er det färdiga resultatet.

Bild

Dessutom ”slog” jag till på en flugsmälla i läder. För när våren kommer, kommer flugorna. Man får ta det onda med de goda, men visst känns det lite roligare att smälla till flugorna med en snygg flugsmälla i trä och läder?

Bild

Jag beställde ”prickarna” och flugsmällan från Rum21.

Ha en fin kväll!

/A

7 thoughts on “Prickar och flugor

  1. Snygg smälla! Men jag tror nog hellre att jag ”slår till” på prickarna, de skulle sitta fint på väggen i vår hall ; )

    • Ja men gör det, dom är supersnygga!
      Men som sagt, kanske inte superpraktiska. Men va tusan, de gäller ju att prioritera!
      Vill hemskt gärna få en inbjudan till ert nya ”casa” snart..
      Kram kram
      /Alex

  2. Åh, de är så fina the dots! Jag gillar Muutos design.
    Ibland får man strunta i det praktiska och gå efter finhet. Helt ok tycker jag! 🙂

    Ha en fin kväll!
    Kram

    • Va bra att du är på min sida😉

      Försöker förklara för mannen att man får hänga krokar på ”krokarna” för att kunna hänga upp kläder..
      Han tycker de verkar lite konstigt.
      Äsch säger jag, små petitesser☺

      / A

Kommentera

