Prickarna på plats.

J hade tänkt byta däck på bilen igår, men efter lite övertalning så blev det montering av mina ”prickar” istället, det gäller ju att prioritera! Nu sitter dom på plats och är fasligt snygga, visst? Det enda jag funderar över är om vi satte dom för lågt, vad tycker ni?

Bild

Bild

Tanken är att barnen ska kunna hänga sina saker där, så därför satte vi dom lite lägre men jag vill ju inte att det ska se konstigt ut.
The Dots finns i massa olika färger, jag valde svart, men dom i ek är också väldigt fina (det kanske måste bli några fler så småningom..).

Medan J skötte monteringen igår kväll, surfade jag runt efter snygga tygpåsar som man kan hänga på prickarna. Jag hittade dom här på Thira.

Bild

Snygga va? Det får bli två bokstavspåsar, ett N och ett O, perfekt som dagispåsar eller bara förvaring till mössor, vantar och annat smått!

/A

8 thoughts on “Prickarna på plats.

  1. Det blev verkligen snyggt! Precis lagom höjd tycker jag. Det blir säkert jättefint med tygpåsarna med barnens initialer på .Kram m

    • Va kul att du gillar vår blogg! Vi tycker oxå det är skoj, och lär oss eftersom, det vore ju lite roligare om man kunde fotografera och hade en bättre kamera ( vi kanske borde gå en kurs med Frida!) Ibland tryter även inspirationen men då är det tur att vi är två..
      Kram kram
      /A

  2. Men Alexandra era bilder är ju jättefina, till och med lite proffsiga tycker jag så sträck på er och fortsätt fota bara.. 😉 😉

Kommentera

