En dagens

Idag bjuder jag på mig själv. Bara för att visa den fina tröjan som jag fick i present av min kompis M för ett tag sedan. Tack snälla!
Ute blåser det kallt och himlen är grå, men med en sån här färgglad tröja får jag ändå lite vårkänslor.

20130424-082033.jpg
Tröjan kommer från Vero Moda och är superskön!
Dagen till ära har naglarna fått en matchande färg och de fina armbanden från Ung Cancer har åkt på.

20130424-082218.jpg
Joråsåatt.
Annars är ju inte mammalivet så glamoröst (inte mitt i alla fall) men de kan va skoj att ”piffa” sig lite när man är bjuden på fika så här på onsdag förmiddag.

Ha en fin dag!
/A

Ps. Måste säga att jag beundrar alla bloggare som visar ”dagens”. Fy va svårt och obekvämt alltså.. Ds.

12 thoughts on “En dagens

  1. Du är snygg o fräsch som vanligt vännen! Jag blir SÅ avundsjuk. 🙂 Själv ser man ut som ”hej kom o hjälp mig” hela dagarna… Riktigt fin tröja! Måste nog kika förbi på Vero någon dag. 🙂

    Kram bästa du!!

    • Kära Linda! Här är de oxå ”Hejkomåhjälpmig” mest hela tiden men nån gång måste ju långkallingarna få åka av, håret kammas( och tvättas), och tom sminkväskan tas fram igen!
      (Jo, de är sant, jag har fått dra ner på sminkrutinerna☺)
      Å du e SÅ fin, My Browneyedgirl!
      Kram å kram!

    • Ja de kan nog ha varit den första och den sista dagens för min del☺
      Men Snygg är den och som sagt vääääldigt skön oxå!
      Tack för titten och att hälsningen!
      Kram
      /Alex

    • Tack desamma Sandra!
      Önskar dig och de dina en solig och fin helg.
      Tog precis en liten joggtur och på 30 minuter hann det vara sol, regn och hagel. Det måste va de som kallas Aprilväder!
      Kram!
      /A

Kommentera

