Vackra Värmland

Jag är på roadtrip på väg till Karlstad. Nyss tog vi en liten paus på den här vackra platsen.

20130425-142938.jpg

Jag ska ju jobba hela helgen men om vi får några minuter över besöker jag gärna någon trevlig inredningsbutik eller varför inte ett mysigt café. Jag känner inte till Karlstad så kom gärna med tips om vad jag inte får missa.

/C

One thought on “Vackra Värmland

  1. Hej!
    Hoppas ni hittar några fina butiker. Aldrig varit där.
    Tack för dina allitd så goa ord. Läser vartenda ett, ibland fler gånger och tar in dom :). Men är så otroligt kass på att svara. Eller jag har inte tid om jag skall vara ärlig. Förlåt.
    Men du har så rätt iaf. Man gör så gott man kan. Gäller bara att prioritera rätt också. Behöver barnen ens uppmärksamhet så skall man ge dom den.
    Förresten. Du frågade om barnkläder, inte sant. Vilken storlek är du ute efter? Kan se om jag hittar nåt i gömmorna som du hade gillat :). Har mycket fina grejer som behöver användas på en söt gullfis.
    Har en massa brio leksaker i trä också. För många! Sugen?
    Mejla mig i sådana fall så återkommer jag med bilder.
    KRAM och ha en fin helg//Jennifer

Kommentera

