Sola i Karlstad

Det är verkligen så. Solen lyser från en klar himmel och här är det verkligen vår. Inget aprilväder här inte till skillnad från hemma som det låter på Alex. Vi njuter av värmen! Fina blommor du fixat tjejen. Jag är en av dom som aldrig besökt Maries trädgård, men det ska det bli ändring på i vår. Har hört så mycket bra om det stället. Hela dagen idag har vi konfererat inomhus och lyssnat på intressanta föreläsningar. När dagens övningar var avklarade stannade vi till på torget och åt en mjukglass, mums. Nyss kom vi tillbaka till hotellet och den vackra lobbyn som ser ut så här.

20130427-171708.jpg

Igår blev det lite shopping. Jag hittade en tröja som nog får invigas på banketten ikväll. Dessutom blev det sex muggar från Day Home som var på rea. Ni känner väl mig? Plus några små presenter till dom där hemma, men det kan jag ju inte visa här, då blir det ju ingen överraskning. Saknar mina killar som dessutom ligger hemma sjuka. Krya på så gott det går.

20130427-172106.jpg

Nu ska jag vila lite på hotellet innan kvällens middag.
/C

Kommentera

