Bo nära fjällen

Ibland drömmer jag om att bo ännu närmare fjällen ( då slipper vi ju dessutom köpa fjällstuga). Tänk er att kunna sticka iväg på en skidtur på fjället utan att det behöver vara ett projekt. Ta en tur i kvällssolen, lära sig cykla på fjället, eller börja morgonen med en joggingtur med magisk utsikt. Bara att få andas frisk klar fjälluft varje dag. Aldrig har man så lite problem som när man är i fjällen, så jag inbillar mig att hela familjen skulle bli lyckligare. Fast de är klart, det blir nog vardag även där. I det här huset skulle jag i alla fall kunna flytta in på en gång.
Cirka 1 mil från Åre och flera andra härliga fjäll i närheten. Vilken dröm!

20130504-121315.jpg

20130504-121346.jpg

20130504-121517.jpg
Här kan ni se mer bilder.

Kram
/A

10 thoughts on “Bo nära fjällen

    • Jag med. Om jag hade sisådär 3.6 miljoner😃
      Fast du har de rätt bra där du bor oxå. Otroligt vackra bilder på dina omgivningar…
      Önskar dig en fin Majvecka!
      Kram
      /A

Kommentera

