Fransar och bryn

Ibland ska man ju har lite tur, eller hur? När jag är så trött att jag bara vill gråta ringde jag på vinst och förlust till en, för mig, ny skönhetssalong här i staden. ”Inte är det väl så att det finns en tid för mig idag, efter jobbet?” Och tänkt, det gjorde det. Vilken service! Dessutom till ett oslagbart elevpris. 100 kr!! Jag gick hit.

bild(5)

Jag gjorde det jag tänkt göra en längre tid, men helt enkelt inte tagit mig för. Jag färgade ögonbrynen och ögonfransarna. För mig går det alldeles för lång tid mellan gångerna. I värsta fall några år…

Utan färg ser det nästan ut som jag saknar både bryn och fransar och eftersom jag använder så lite make up till vardags så känns det ju underbart att få lite färg gratis.

Här ser ni den nakna sanningen utan något som helst smink.

blogg 007

Det börjar äntligen bli lite värme även här uppe och jag gick och sonen cyklade nyss en skön promenad med hundarna. Nu ska jag vila fötterna.

/C

10 thoughts on “Fransar och bryn

Kommentera

