Svåra val och klassiska Converse

Häromdagen hade jag tänkt köpa nya joggingskor, jag måste verkligen ha ett par nya för det är hål i mina gamla. Valen blev dock både för svåra och för många så det slutade som det ofta gör för mig när valmöjligheterna är för stora, med inga skor alls. Terrängskor, barfotaskor, klassiska Asics skor, mina favoriter-Nike, pronation eller inte, och så vill jag gärna att dom ska vara liiite snygga också. Ja, ni förstår hur svårt jag har det…

Hur som helst så har jag i vart fall köpt ett par låga vita Converse som vårskor. Klassiskt och lite tråkigt kanske, men jag tycker dom passar till det mesta.

Bild

Nu återstår som sagt bara ett par joggingskor, får ta mig i kragen och fixa det i helgen.

Idag kommer sommarvärmen till Jämtland, Härligt!

Uppdatering: Nja, ingen vidare sommarvärme idag.. Kanske imorgon..

♥/A

8 thoughts on “Svåra val och klassiska Converse

  1. Jag har ett bra tips på ditt skoproblem. Om det finns för många val då får man köpa flera. Det går aldrig få för många skor 🙂 Förvisso en ganska dyr lösning på problemet….
    Kram

    • Ja tanken slog mig men tyvärr fanns det inte tillräckligt med pengar i plånboken för mer än ett par..(å knappt det..)
      Annars hade de ju varit den perfekta lösningen😃
      Kram kram
      /A

  2. ja du alla dessa val i livet…..Men du kommer nog till rätt beslut .Du kan ju inte träna utan skor, det gör ju alldeles för ont i fötterna. Kram m

    • Ja till slut blev det ett par asics.. Får se om jag blir nöjd med dom. Stadium hade någon slags garanti. Man får springa med dom och är man inte nöjd får man byta inom 30 dagar😃
      Det passar en sån som mig, som har svårt att bestämma sig.
      Kram
      /A

  3. Själv har jag inga hämningar alls när det gäller löparskor. Host. Fivefingers, snabba asfaltsskor, lätta terrängskor, icebugs, Nike free…osv. Just nu längtar jag dock efter att använda dom PÅ RIKTIGT!!
    /C

Kommentera

