Njuta av lugnet

Åh det är så härligt väder, och jag njuter av varenda minut utomhus. Det är så varmt att ett bad lockar mig. Så jag längtar efter att vår pool ska bli redo inför sommaren. Det är ju lite pyssel innan man kan köra igång. Dessutom får man ju ha i åtanke att det bara är Maj månad än så länge, vilket KAN innebära fler frostnätter innan sommaren verkligen är här på allvar. Så är det i Jämtland på sommaren.

Under tiden kan man sitta här och vila sig lite. Om man har ro i kroppen. Jag försöker ha det.

blogg 025

blogg 027

Och titta, mina tuvrör växer så att det knakar. Bara en sån sak!

Igår nätshoppade jag lite och gjorde en liten investering till Terrassen. Jag hoppas så att den är lika skön som den ser ut. Jag visar såklart för er också när den dyker upp!

/Kram C

 

Kommentera

