Kärlek vid första ögonkastet

Här är den, min senaste investering. Och det gick fort! I förrgår beställde jag vår Fatboy haddemock här och nu står den redan på vår terrass. Vilken service, sånt gillar jag! Jag och sonen fick lösa ut det gigantiska paketet på posten och sen har vi hjälpts åt att montera. Även det gick fort och nu njuter vi i solen. Av en händelse så sprack himlen upp efter jobbet och nu är det riktigt varmt igen.

Den här hängmattan har vi ju sett på många ställen i många år. Men för mig är det första gången jag provar att ligga i den och den är precis lika skön som den ser ut. Här kan jag stanna länge. Dessutom är den så bred att man ryms flera. Dock max 150 kg….

blogg 003

 

blogg 012

Olivträden ska också få känna på sommarvärmen, men jag tar nog in dom till natten igen.

Nu ska vi bara upp med det vita storseglet som vi använder som en jätteparasoll. Plus belysning  och lite annat småfix. Sen är terrassen helt redo inför sommaren.

Ha en skön lillördag.

/C

 

4 thoughts on “Kärlek vid första ögonkastet

  1. Vilken snygg ”hängmatta”, säkert jätteskön då den är vadderad också. Där kan du ligga och njuta med den lilla så småningom. Ha det gott! Helena

  2. Håller med om att svartvita foton på familjen är superfint och personligt. Däremot är varken jag eller sambon speciellt bekväm framför kameran och någon liten finns inte än.

    Fatboy-hängmattan ser sjukt skön ut. En sån där som man säkert kan somna i mer än en gång! 🙂

    Ha en fin kväll! Kram

Kommentera

