God morgon fredag

Idag är jag och sonen lediga och vi fick en liten sovmorgon till kl. 8. För min del så är ju sömnen rätt upphackad på nätterna och jag vaknade kanske sex gånger i natt men lyckades iallafall sova från 4-7. Alltid något!

Nu har vi nyss ätit frukost i pyjamas och nattlinne på framsidan av huset där solen skiner på förmiddagen. Sonen beställde äggmackor så äggmackor it is! Jag gillar ju smothie och idag blev det en variant med mango och hallon.blogg 008

Kopparna från Day home, som jag köpte i Karlstad, är rätt stora och passar perfekt till te. Sugrören från Lagerhaus.

blogg 009

Nu ser vi fram emot den här helgen som förmodligen blir mycket lugnare än den förra. Men den får gärna bli lika varm och solig. Bara jag hinner köpa några shorts eller en kjol som passar först.

Njut av helgen!

/C

 

One thought on “God morgon fredag

Kommentera

