Klänning och nagellack

Puh, vad varmt det är. Jag vet att de tjatas mycket om vädret, men jag kan inte låta bli. Klockan är bara 09.00 och ändå visar termometern redan på 23 grader. Jag har lite svårt för värme ska jag ärligt erkänna. För att kunna njuta av den vill jag allra helst vara vid havet.. I helgen var vi faktiskt i mina föräldrars sommarstuga och doppade tårna i havet. Tror dock jag väntar någon månad till innan det blir ett riktigt dopp.

Jag fick en klänning och lite smycken av barnen i morsdagspresent. Det var vågat, för jag vet att jag kan vara ganska svår att köpa presenter till, jag är liksom lite kräsen av mig..
20130528-091816.jpg
Men jag gillar den, jag har dessutom ett nagellack från Essie som passar perfekt till. Färgen är så fin till brunbrända ben.

20130528-092207.jpg
Ha de skönt i värmen, glöm inte att dricka mycket vatten!
/A

12 thoughts on “Klänning och nagellack

  1. Som mamma tycker man väl alltid att ens barn är fina, men du blev verkligen jättefin i klänningen! Att du dessutom hade ett passande nagellack var ju kul. Kram m

    • Ja visst var dom duktiga😃
      Synd bara att det inte är alltför ofta man klär sig i klänning..
      Känns som din present var mitt i prick och helt rätt säsong ju. Å va mycket grönt jag drömmer om!

      /A

    • Ja men visst är den😃 allra helst när man fått lite färg på kroppen!
      Jag ska försöka njuta.. Men det är vääääldigt varmt!
      Hoppas du oxå har de bra i solen.
      Kram
      /A

    • Ja, den är köpt på Häggströms modehus i Lögdeå, Nordmaling😃
      Men märket är Soyaconcept så den finns nog på fler ställen!
      Kram och ha en fin fredag.
      /A

    • Ja, fy farao vad varmt. klänningen är köpt på Häggströms😃
      Som faktiskt hade väldigt mycket fint nu! Var förbi där en sväng i veckan.
      Vi syns senare idag, så skoj!!
      Kram
      /A

Kommentera

