Chokladbrunt

Ja ni må förlåta mig för att jag köper vatten på flaska, men jag var bara tvungen att testa det nya mineralvattnet från Loka med smak av chokladmilkshake. Jag har ju sett det på massor av bloggar och smaken är väl som baken. Visst smakar det choklad som jag normalt sätt gillar i alla dess former. Trots det är chokladvatten ingen hit, tycker jag. Känns väldigt konstgjort på något sätt, men kul att prova! Magnumglassen däremot, det är en riktig hit som håller år efter år. Mums. Toppen också att den finns i miniformat, det blir alldeles lagom för mig.

blogg 004

På vägen hem från jobbet fyndade jag ett iphoneskal på Jula  av alla ställen. Hela 10 kr kostade det. Grr liksom…

blogg 007

Nu fortsätter vi njuta av värmen, jag tycker det är underbart!

/C

2 thoughts on “Chokladbrunt

Kommentera

