Nytt åk

Som ni kanske minns från ett tidigare inlägg så hade jag lite beslutsångest om vilken barnvagn det skulle bli den här gången. Det stod mellan tre modeller och någon konkurrent till dom kunde jag verkligen inte hitta. Jag känner mig nöjd över valet. Nu är vi redo. Du är välkommen imorgon om det passar, lilla bebis.

blogg 003

Vi köpte den här,  Urban Jungle från Mountain buggy. Passar oss väldigt bra. Den funkar till allt  och är väldigt lättstyrd. Otroligt tacksamt när man har två hundar som gärna hänger med på barnvagnspromenader. Dessutom har det gjorts några små förbättringar från den årsmodell som vi hade förra gången. Känner mig extra nöjd över att vi gjorde en bra affär och fick dessutom ett bilbarnstol och lite andra tillbehör med oss.  Att dessutom mina kära föräldrar lovat att sponsra oss är nästan för bra för att va sant. Tack snälla ni!

Så här ser det ut hos oss idag.

blogg 008

blogg 009

Någon borde putsa fönsterna. Det är hög tid för det, inte sant? Är det någon av er som läser som provat en sån här maskin ? Det är en batteridriven fönsterskrapa från Kärcher och jag är sugen att testa, men priset är lite väl saftigt kanske.

Bild lånad från tretti.se

/C

4 thoughts on “Nytt åk

  1. Den där fönsterskrapan är så grym! Jag köpte en för nån månad sen, från just tretti.se, och tycker att den är helt klart värd pengarna! Inga ränder och inget spill. Jag riktigt längtar till nästa gång jag får putsa! 😉

  2. Bra val ang vagnen! Den kommer Du bli jättenöjd med tror jag 🙂 Fint Ni har det 🙂 Jag blir sååå inspirerad att bygga nytt 😉 kram

Kommentera

