Vita sänglampor

För ca en månad sedan styrde vi kosan mot Sundsvall och det stora varuhuset. Det var jag och två härliga vänner. Vi fyllde bilen till bristningsgränsen med allt från träd (!!) till stolar och glas. Vi besökte inte bara Ikea utan hann med massor av andra butiker som vi saknar här uppe hos oss. Det som jag verkligen har letat efter men verkligen inte trodde att jag skulle finna på Ikea är belysning till sovrummet. Men det gjorde jag och det blev lyckat.

Vägglampan heter Trål och kostar 149 kr. Tydligen ska den utgå ur sortimentet snart, så skynda er på om ni blir sugna.

blogg 018

blogg 003

blogg 009

Jag har räddat livet på min vita howardfåtölj och den har fått flytta en våning upp. Blöta och leriga vår och sommartassar gör sig inget vidare i den.

blogg 005

Det är ett härligt ljus i sovrummet nu, även om man såklart vill ha det mörkt när det är dags att sova. Det fixar rullgardinerna som är mörkläggande. Just den lilla detaljen med att sova är inget som min kropp vill syssla med just nu, har ni några tips till höggravida magar så tell tell tell me. Jag är såååå trött.

Nu blir det långhelg här.

/C

2 thoughts on “Vita sänglampor

  1. Så mycket snyggt! Vitt….tycker om och mår bra av att ha det ljust. Snygga sänglampor. Howardfåtöljen är jättefin med skinnet. Är så glad för mitt som jag fick direktlevererat från Jukkasjärvi!

    Önskar en fin helg

    Kram
    Lotta

  2. Tack! Jag gillar också det ljusa som du ser 🙂 Känns kanske lite vintrigt med renskinnet nu men jag gillar det så mycket att det får vara framme ändå. Direktkeverans från Åsarna 🙂
    Kram C

Kommentera

