Skrivbord och blogghörna

Ibland ska man ha tur. Och ibland så ger det ena det andra. Så var det verkligen här för oss den här gången. Vi har ett rum i huset som vi inte använt till något annat än förvaring och något typ av kontor där vi aldrig sitter. Nu ska vi ju snart bli fler och rummet ska få bli det nya barnets rum småningom. Därför tänkte vi utnyttja hallen på övervåningen till en liten kontorshörna. Och jag kommer såklart att sitta här och blogga framöver. När jag funderade kring detta som kom jag på att min syster nog hade ett fint skrivbord som hon inte använde. Vi fick inte köpa det av henne, vi fick det! Så himla snällt, tusen tusen tack!

blogg 011

Jag är supernöjd och det känns inte alls trångt. Vilket är viktigt, det är ju trots allt en hall här. Stolen kommer från Ikea.

blogg 013

Sånt här kan jag bli löjligt glad över och nu har jag testat ett piffa med lite olika saker. Det skulle behövas någon form av hylla ovanför för lite pärmar och annat. Kanske en vit stringhylla? Kom gärna med andra förslag, det vore roligt med något nytt!

Skrivbordet har vita metallben och en vit glasskiva. Bordet heter Zeta och säljs fortfarande på Mio.

blogg 016

Trevlig kväll!
/C

One thought on “Skrivbord och blogghörna

Kommentera

