Inget badväder direkt..

På kroken i uterummet hänger stråhatten och badväskan och väntar på bättre tider, för nu är det verkligen inget badväder. 9 grader, blåst och regn.
Nåja, jag har tänt en brasa och köpt en tidning så det blir nog en bra kväll ändå.
20130614-201024.jpg
Idag gick jag en sväng på stan, det var reor i nästan alla butiker men jag hittade inget. Brukar ( till skillnad från Carin) vara dålig på att fynda. På Gina Tricot prövade jag den här kjolen, visserligen inte på rea men dom har ju bra priser ändå.

20130614-204157.jpg
(Bild från Gina Tricot)
Jag tycker den var fin men det blev inget köp, tror det hade med vädret att göra. Jag fick inga sommarkänslor precis..
Har ni köpt några nya sommarkläder?

Ha en fin helg!
/ A

Kommentera

