Reatips

Det reas lite överallt nu på nätet och jag fastande på Lexingtons webbutik häromdagen. Lexington Company är ett svenskt företag , extra roligt tycker jag.

Där fanns massor av fint och de jag gillar bäst hos dom är deras handdukar och badlakan. Riktig lyx och till en oslagbar kvalité. Det låter säkert som detta inlägg är sponsrat på något sätt men det kan jag garantera att så ej är fallet. Jag har även köpt deras lakan några gånger, men känner att dom är lätt överreklamerade till det priset. Däremot älskar jag deras handdukar. Även om dom kostar en slant så håller dom. Jag räknade ut att mina äldsta lexingtonhanddukar nog är över 10 år men ser riktigt fräscha ut ändå. Trots eller tack vare att jag alltid torktumlar mina handdukar då jag vill ha dom fluffiga och fina. Många har jag dessutom hittat på rea under åren, ni känner väl mig?

American Towel

Dom här som heter American Towel har jag klickat hem.

Dom är är ju också väldigt fina, new authentic towel heter den.

New Authentic Towel

Det blev också en överraskning till sonen, hoppas han kommer att gilla den. Passar ju bra när vi ska bada i sommar.

Baby Summer Robe

Alla bilder lånade från www.lexingtoncompany.com

Tipsa gärna om ni ser fler bra reor på nätet. Det är ju roligt att titta om inte annat!

Kram

C

Kommentera

