Birthday wishlist

Ja det är ju några veckor kvar men den här gången är jag ute i god tid med en önskelista.

Man blir väl aldrig för gammal för att fylla år, eller hur var det nu. Det sägs ju iallafall att önska kostar ingenting. Och det är ju sant!
Jag önskar mig en ny klocka då min gamla (som var min trettioårspresent från U) spårlöst försvann.Väldigt tråkigt men sant.

Jag gillar både den här och den här. Kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst. Båda är superfina och har armband av läder. Plast har jag testat, det var ingen höjdare.

Min plånbok har också gjort sitt och helt trasig. På appelstore hittade jag denna snygga från Michael Kors som rymmer både telefon, kort och pengar.

Visa galleriartikel 0

Den här snygga kylväskan från House doctor i samarbete med Nicolas Vah’e skulle vara perfekt om vi får för oss att göra någon utflykt i sommar. Finns här för 45 kr! Den finns även på en sida som heter holmbytorp.se och om jag fattat det rätt som har dom fri frakt! Gillas!!

Sen skulle vi också behöva en tillbringare av större modell. Den ska gärna rymma 1,5 liter eller mer. I glas eller vit porslin eller plast. Jag har själv inte hittat någon, men det måste väl finnas någonstans?

Fast mest av allt önskar jag mig ett fint år tillsammans med nära och kära, det är ju trots allt viktigast!

Kram
/C

Kommentera

