Prickigt kuddfodral

Vissa köper skor, andra köper handväskor. Jag köper kuddfodral. Det har blivit ett antal genom åren, det senaste är det här ombloggade prickiga från HM. Jag har en del kuddfodral från TineK och Day home som jag verkligen gillar, men HM har faktiskt också en hel del fina och dessutom har man råd att byta ut deras fodral med jämna mellanrum!

20130704-164712.jpg
Jag är glad att jag fick tag i ett, för att dom tog nog slut rätt så snabbt. Nu pryder det kökssoffan tillsammans med Elefantkudden. Man kan aldrig få för många kuddfodral, eller hur?
Här hittar ni fler fina kuddfodral från HM.
/A

Kommentera

